De site is als een kom waarin water wordt gegoten. Context, display-advertenties en SEO leiden verkeer naar de website van de klant. Maar of deze stroom verandert in verkoop en bestellingen of spoorloos verdwijnt en als water door een zeef stroomt, hangt vooral af van de kwaliteit van de site. De meest voorkomende problemen: USP is niet geformuleerd op de site. Het bedrijf is misschien geweldig, de producten zijn geweldig, maar de site weerspiegelt dat niet. Ik raad je aan om deze fout te corrigeren door de headers te herschrijven (bijvoorbeeld met behulp van 4U-technologie). Een omslachtig aanvraagformulier. Veel gebruikers verlaten de site en stoppen met een aankoop wanneer ze om teveel informatie wordt gevraagd. Door een aantal velden uit het registratieformulier te verwijderen, kunt u de conversieratio tot twee keer verhogen. De site wordt langzaam geladen. Niemand wacht graag. Als de site langer dan 1,5 seconde wordt geladen of als bepaalde elementen van de site langzaam worden geladen, verlaat de gebruiker de pagina. U kunt de laadsnelheid van uw site controleren met de Google-tool: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ Er is geen mobiele versie van de site of adaptief. Volgens Mediascope gebruikt 66 miljoen (54%) van de bevolking het internet minstens één keer per maand via mobiele apparaten, en gebruiken 20 miljoen mensen – 16% van de bevolking van het land – alleen mobiele apparaten. Als uw site niet smartphonevriendelijk is, verliest u dat publiek. Slechte sitenavigatie. Vindt de gebruiker niet snel wat hij nodig heeft: een bepaald product, leverings- en retourvoorwaarden, voorwaarden voor groot inkopen etc. dan verlaat hij je site. Het is niet duidelijk hoe u contact moet opnemen met het bedrijf. Er zijn prima sites die de bezoeker goed motiveren om een gerichte actie te ondernemen, maar hoe je dat moet doen is absoluut onbegrijpelijk. Het is onduidelijk hoe je een bestelling moet plaatsen, geen formulier om een vraag te stellen, geen telefoon om te bellen, etc. Een verward persoon verlaat de site zonder de gekoesterde gerichte actie te voltooien. Door alle mogelijke soorten communicatie aan de site toe te voegen, kan de conversie aanzienlijk toenemen. De digitale specialist is er direct in geïnteresseerd dat de website van hoge kwaliteit is en gebruikers goed converteert, d.w.z. motiveerde hen om gerichte acties te ondernemen: kopen, bellen, registreren. Wanneer we beginnen met het opstellen van een plaatsingsstrategie met klanten, voeren we altijd een site-audit uit. We bekijken de site door de ogen van een nieuwe bezoeker die nog niets wist van het bedrijf, product of dienst. We zijn op zoek naar “gaten” waardoor iemand kan vertrekken zonder de gerichte actie uit te voeren. We geven aanbevelingen aan de klant om de site te verbeteren. Het komt voor dat we niet eens aanraden om promotie op internet te starten voordat we de site hebben voltooid, als we begrijpen dat deze voorlopig niet effectief zal zijn. Ziet uw site er niet uit als een zeef waar het meeste verkeer doorheen stroomt?
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com |
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |