Mijnwebpartner Artikel Blog
Telefonie

De 3CX telefoonsoftware van NuCall

De 3CX telefoonsoftware van NuCall maakt het verschil. Ik houd van mijn baan, en van het bedrijf waar ik werk. Momenteel ben ik al 25 jaar werkzaam bij hetzelfde bedrijf. Ik ken de structuur, ik ken alle collega’s en iedereen die ermee te maken heeft. Ik ga niet doen alsof ik elke dag van de afgelopen 25 jaar geweldig vond, maar over het algemeen heeft dit bedrijf een zeer speciaal plekje in mijn hard. Nu zijn er de laatste tijden echter problemen. Een groot verbeterpunt van mijn bedrijf is dat de communicatie en de gebruikte systemen niet erg goed zijn. Zo zijn er vaak storingen en zijn collega’s of klanten soms lastig bereikbaar. Toch gebeurde er dit jaar iets wat voor veel meer problemen leidden. 

Het was bijna afgelopen

Zoals vele bedrijven hadden ook wij enorm veel last van de coronacrisis. Iedereen moest genoodzaakt thuis werken en kon niet meer terecht in het pand. Doordat onze communicatie en onze structuur hier niet op voorbereid is kwam we echter in grote problemen. We konden elkaar slecht bereiken, er was geen duidelijke structuur en bovendien besloten veel klanten iets rustiger aan te doen. Er moest echt wat gebeuren want anders zouden we failliet gaan.

De 3CX service van NuCall

Gelukkig kwamen we na overleg uit bij de 3CX telefoonsoftware van NuCall. Bedrijfstelecommunicatie gecombineerd met de telefoonsoftware van 3CX zorgt zou de oplossing moeten zijn. Ik kreeg dit te horen en keek snel op de website van NuCall. Ik bekeek de voor- en nadelen en was positief verrast. Zo zouden alle communicatiemiddelen op één plek te vinden zijn en kreeg iedereen een eigen account en inloggegevens. Daarnaast zijn de servers van NuCall een van de betere in die hoek. Ik had er eerlijk gezegd erg veel vertrouwen in dat alles goed zou komen.

Het resultaat van 3CX

De 3CX software werd ingeschakeld en alles begon opnieuw te draaien. We kwamen weer met elkaar en de klant in contact en konden erg effectief doorwerken. De 3CX software van NuCall heeft dit bedrijf echt gered uit een van hun grootste crisissen. Ik ben hen hier daarom ook enorm dankbaar voor.